.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۲ روستای بهشهر مقصد گردشگری معرفی شدند
فرماندار بهشهر با بیان اینکه بسته های جامع اشتغال فراگیر و کارا، وعده خوش برای رونق تولید و اشتغال در منطقه است گفت: ۲۲ روستا به عنوان مقصد گردشگری و بومگردی معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی خنجری عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری بهشهر اظهار داشت: چالش تامین اعتبارات مهمترین مشکل کشور ما است و شهرستان بهشهر هم از این امر مستثنی نیست و مسئولان باید با همدلی و اتحاد، مسیر خدمت به مردم را هموار کنند.

وی افزود: عدم تعامل بین دستگاهها از هیچ نهادی قابل پذیرش نیست بلکه همه نهادها و ادارات باید با وحدت رویه برای رفع مشکلات مردم گام برداشته و از موانع سد راه، عبور کنند.

فرماندار بهشهر با اعلام اینکه نباید به بهانه اعمال قانون، کار مردم بر  روی زمین بماند؛ اظهار داشت: همه ما باید پاسخگوی مردم باشیم و برای رفع مشکلات با وحدت و همدلی تلاش کنیم.

خنجری بیان داشت: کارگروه توسعه شهرستان با حضور تعدادی از نخبگان در بهشهر راه اندازی شده و تلاش داریم تا با بررسی نقاط ضعف و قوت شهرستان برای توسعه شهرستان اقدام جدی انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر همچنین در مورد سد گلورد و مشکلات پیش رو گفت: موضع ما به طور رسمی به مواضع بالا اعلام شده است و مسیر پروژه یک مسیر فنی و اصولی است که براساس نظر کارشناسان باید ادامه مسیر دهد.

خنجری افزود: در خصوص سد گلورد و تامین آب شرب شرق مازندران، هر طرحی که پاسخگو باشد تمکین می کنیم و در این راستا احساسی عمل نمی کنیم بلکه همه را دعوت به آرامش کرده و معتقدیم طرح باید از مجرای قانونی و توسط کارشناسان امر محاسبه شود چرا که اگر طرحی فنی و اصولی نباشد بسیاری از محاسبلات به هم خورده و مشکل آفرین خواهد شد.

این مسئول همچنین در راستای توسعه اشتغال و گردشگری یادآور شد: ۲۲ روستا در بهشهر به عنوان مقصد گردشگری و بوم گردی انتخاب شده است که ۱۱ روستا در بخش یانه سر و ۱۱ روستا در بخش مرکزی است و تلاش داریم تا در این راستا توسعه مناسب و همه جانبه ایجاد شود.

فرماندار بهشهر در پایان با تاکید بر برنامه ریزی صحیح برای اجرای امور گفت: اولویت ها در شهرستان باید مشخص شود و براساس برنامه ریزی درست کارها اجرایی و انجام شود و این مهم نیازمند وحدت و همدلی همه جانبه است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهشهر هم در سخنانی گفت: دولت با استفاده از ارائه تسهیلات به روستاییان و اشتغال در روستاها تلاش دارد تا اشتغال مناسب در روستاها ایجاد شود که تسهیلات اشتغال زا از تلفیق منابع صندوق توسعه ملی و بانک های عامل به سرمایه گذاران، کارآفرینان و متقاضیان بخش خصوصی پرداخت می شود.

نبی الله صفری افزود: تلاش داریم با استفاده درست از فرصت ایجاد شده توسط دولت، اشتغال و درآمد در روستاهای شهرستان رونق گیرد که در این راستا براساس سرفصل های ارائه شده برای ایجاد اشتغال تلاش می شود.

وی گفت: طرح های مختلفی از اواخر سال گذشته تاکنون در راستای سامانه کارا و اشتغال روستایی و فراگیر در کمیته شهرستانی و استانی مورد بررسی قرار گرفت./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.